Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Valentina

17. 9. 2010 22:16
Tolkien?

0 0
možnosti

Matěj Čadil

21. 9. 2010 12:53
Re: Tolkien?

Ano, správně. :-)

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

17. 9. 2010 20:47
poezii jsem s prominutim preskakoval...

... ale fotky jsou krasne R^.

Chtel jsem o vikendu pokracovat se "svyma" horama (prvni dil: http://petrhajek.blog.idnes.cz/c/155546/Fotoblog-Sestup-z-Diavolezzy.html  ), ale nevim... abych se necitil prilis vzadu :-).

0 0
možnosti
AT

A.thimo

17. 9. 2010 19:49
To je "boží"!

...jsme tak malincí... Možná bychom si měli víc vážit toho, že tu "smíme být"...!

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3842x
Blog na iDnes.cz mám už nějakých pár let, ale v poslední době píšu jen tu a tam, když se sejde nápad a trocha času, což nebývá zas tak často.
Zabývám se grafickým designem a tvorbou internetových stránek, rád fotím, kreslím a maluju. Budu rád, když se podíváte na mé internetové portfolio, případně na galerii mé tvorby na deviantArtu. Provozuji web www.angrenost.cz, zabývající se světem J. R. R. Tolkiena, včetně encyklopedie, slovníku, ilustrací, diskusního fóra a dalšího. Jsem autorem webu Promonarchii.cz, která si klade za cíl představit myšlenku monarchie jako zcela moderního systému, který může i v současnosti nabídnout mnoho předností v porovnání s republikou.
Jsem členem politické strany Koruna Česká a občanského sdružení Campamento '99