Diskuse

41 / 32 / 27

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Prvni reakce Klause: Ve volbe presidenta zvitezila pravda a laska nad lzi a nenavisti.;-€

5 0
možnosti
Foto

To fakt řekl a nebo jen žertujete?

1 3
možnosti
Foto

Český národ zas´ jednou nedokázal překročit svůj stín..., měl šanci na čas poznat v naší krajině nepoznané, snad nebude hůře, než roky poslední..., kéž...R^

5 6
možnosti
AF

A50l31e23n70a 66F49i20r69s32t

26. 1. 2013 17:06

už jsem si slíbila, že každého, kdo mi bude ještě brečet, jací jsou politici lháři, podrazáci a korupníci, nebo jak je země vytunelovaná, se jako první zeptám - a koho si volil ve volbách?

Tyto volby byly jasným signálem, že to vlastně v podstatě většině nevadí.

5 4
možnosti
Foto

Zeman byl v prvním projevu zcela jasný a čitelný. Takže víme, jaký bude.

2 4
možnosti
Foto

Nemám rád tyhle agitační průpovídky.

Nebyl jsem volit. A to ne proto, že by mi bylo jedno, co se tu bude dít.

Ale proto, že jsem nemohl zvolit ani jednoho z nich. 

Tak proč máte tak blbé kecy? Zkrátka se mi ani jeden nelíbil. Tak proč bych měl "povinně" volit?

2 8
možnosti
AF

A32l91e31n91a 55F70i75r11s40t

26. 1. 2013 17:08

pane Macháčku, nevím jestli vaše nechuť byla rozložena přesně 50 na 50. Ale většinou tomu tak není, přeci jenom má člověk raději tu jednoho, tu opět druhého. Tím, že jste nešel volit, jste nikomu neprospěl, nakonec ani sobě.

Já zastávám teorii volby toho, kdo mi vadí méně. Tím snižuji šanci zvolení u toho, kdo mi vadí více.

6 3
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3842x
Blog na iDnes.cz mám už nějakých pár let, ale v poslední době píšu jen tu a tam, když se sejde nápad a trocha času, což nebývá zas tak často.
Zabývám se grafickým designem a tvorbou internetových stránek, rád fotím, kreslím a maluju. Budu rád, když se podíváte na mé internetové portfolio, případně na galerii mé tvorby na deviantArtu. Provozuji web www.angrenost.cz, zabývající se světem J. R. R. Tolkiena, včetně encyklopedie, slovníku, ilustrací, diskusního fóra a dalšího. Jsem autorem webu Promonarchii.cz, která si klade za cíl představit myšlenku monarchie jako zcela moderního systému, který může i v současnosti nabídnout mnoho předností v porovnání s republikou.
Jsem členem politické strany Koruna Česká a občanského sdružení Campamento '99