Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vážený pane Dostálku, pokud vám docházejí argumenty, tak si najděte jiný hromosvod, než moji rodinu, já vám to také nedělám. Tím pouze potvrzujete moje přesvědčení, že pod slupkou inteligenta je sprostý hulvát.

A moje reakce na váš příspěvek byla v podstatě reakcí na článek. Já totiž s autorovým postojem souhlasím. Proto mně také velmi vadí váš povýšenecký postoj a umravňování autora. A znova opakuji, že pokud by byl článek třeba o Kalouskovi, pěl byste na autora ódy.

2 0
možnosti
DD

Jste, jak je vidět z Vašeho příspěvku, poněkud nedobře naladěn a to snad i omlouvá Vaši neadekvátní hrubost. Inu, každý den není posvícení, jak se říká, tak se raději zklidněte, abyste si ještě nechtíc sám neublížil.:-)

0 0
možnosti
Foto

Trefil jste hřebíček na hlavičku - každý kontakt s hulvátem mně kazí náladu.

0 0
možnosti
DD

Tak to se raději nekoukejte do zrcadla, mohlo by se to ještě zhoršit ;-) :-)

0 0
možnosti
Foto

přidejte ještě jednoho smajlíka a já se možná zasměju

0 0
možnosti
DD

Není nutno ... Hlavně, že jste se zklidnil.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3842x
Blog na iDnes.cz mám už nějakých pár let, ale v poslední době píšu jen tu a tam, když se sejde nápad a trocha času, což nebývá zas tak často.
Zabývám se grafickým designem a tvorbou internetových stránek, rád fotím, kreslím a maluju. Budu rád, když se podíváte na mé internetové portfolio, případně na galerii mé tvorby na deviantArtu. Provozuji web www.angrenost.cz, zabývající se světem J. R. R. Tolkiena, včetně encyklopedie, slovníku, ilustrací, diskusního fóra a dalšího. Jsem autorem webu Promonarchii.cz, která si klade za cíl představit myšlenku monarchie jako zcela moderního systému, který může i v současnosti nabídnout mnoho předností v porovnání s republikou.
Jsem členem politické strany Koruna Česká a občanského sdružení Campamento '99