Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se jenom divím, že bývalý komunista Svěrák dnes hledá hodnoty, které měl hájit za bolševika. Bohužel, umělcům peníze nesmrdí v žádném režimu.Rv

0 1
možnosti
Foto

a doplním, že si můžu vážit například Marty Kubišové, kdyby slova Svěráka pronesla ona. Svěráka však v žádném případě ne.

0 0
možnosti

Nezlobte se na me. Musim Vam slozit poklonu. Tohle je nejlepe a mozna nejprofesionalneji napsana agitka pro KS, kdyz vypustim slova pane Sverakovic. Vse krasne v umirnenem tonu, paradni vyber podporovatelu - to je majstrstyk. kdybych se mel rozhodovat podle tabulky, tak musim poslat MZ do pekel. V postate by stacilo zmenit osazenstvo tabulky a muzete to pouzit na druhe strane politickeho spektra. protoze jsem si takovou tabulku udelal taky, akorat do ni na kazdou stranu podporovatelu napsal tu nejvetsi zumpu, co se k podpore prihlasila, rozhodl jsem se, poprve, k volbam nejit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3842x
Blog na iDnes.cz mám už nějakých pár let, ale v poslední době píšu jen tu a tam, když se sejde nápad a trocha času, což nebývá zas tak často.
Zabývám se grafickým designem a tvorbou internetových stránek, rád fotím, kreslím a maluju. Budu rád, když se podíváte na mé internetové portfolio, případně na galerii mé tvorby na deviantArtu. Provozuji web www.angrenost.cz, zabývající se světem J. R. R. Tolkiena, včetně encyklopedie, slovníku, ilustrací, diskusního fóra a dalšího. Jsem autorem webu Promonarchii.cz, která si klade za cíl představit myšlenku monarchie jako zcela moderního systému, který může i v současnosti nabídnout mnoho předností v porovnání s republikou.
Jsem členem politické strany Koruna Česká a občanského sdružení Campamento '99