Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že nám chybí monarcha také. Možná bych rozpad R-U fatální chybou.

2 1
možnosti
BM

Nikoli možná, ale určitě....

2 1
možnosti
PK

To že někdo pěkně vypadá v uniformě ještě neznamená extra přínosy pro zemi. Mně by nevadil ani menší fešák. Jinak ať si Španělé volí formu, která jim vyhovuje  - je to jejich "país" a mám ten el país moc rád. Ale že by italský prezident, který snad nemá ani při svém věku již manželku, by byl cca 30x dražší - to mi hlava nebere ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3842x
Blog na iDnes.cz mám už nějakých pár let, ale v poslední době píšu jen tu a tam, když se sejde nápad a trocha času, což nebývá zas tak často.
Zabývám se grafickým designem a tvorbou internetových stránek, rád fotím, kreslím a maluju. Budu rád, když se podíváte na mé internetové portfolio, případně na galerii mé tvorby na deviantArtu. Provozuji web www.angrenost.cz, zabývající se světem J. R. R. Tolkiena, včetně encyklopedie, slovníku, ilustrací, diskusního fóra a dalšího. Jsem autorem webu Promonarchii.cz, která si klade za cíl představit myšlenku monarchie jako zcela moderního systému, který může i v současnosti nabídnout mnoho předností v porovnání s republikou.
Jsem členem politické strany Koruna Česká a občanského sdružení Campamento '99